Mona mötte verkligheten

Mona Sahlin mötte verkligheten tidigare än jag hade trott och avgick nu på eftermiddagen. Vill egentligen inte sträcka mig så långt som att jag skall ta åt mig äran, men hade hon inte nämnt att hon hade bestämt sig igår, så f-n vet. För Socialdemokraterna var det hur som helst den enda vägen att gå. Tragiskt nog tror jag inte att det räcker. Man skall ju ha någon att ersätta med också.

Så; den enda som kan få partiet på rätt köl igen är enligt mig Mikael Damberg. Han är en socialliberal såsse och kommer inte från de makthungrigas armé. Så för att få det här politiska landskapet lite intressantare och avfjärma allt vad Svindemokrater tar för sig; välj Mikael Damberg...

Kommentarer
Postat av: Ibbe

Tja! Bra blogg och kul att du skrev precis vad jag tänkte angående såssarna. Det är ett Maktparti. Jag hoppas också på Damberg. Kanske skulle satsa en hundring på Ladbrokes ;))))

2010-11-15 @ 10:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0