5 bästa skivorna idag
Senaste veckorna har varit total skivkaos här. Det har släppts fler bra skivor än under hela resterande året. Sjukt var ordet, sa Bull! Här är i alla fall min högst personliga och daterade lista över de bästa abumen just nu:
1. Radiohead - In rainbows (10/10)
2. Babyshambles - Shotters nation (9/10)
3. Kent - Tillbaka till samtiden (9/10)
4. Anna Järvinen - Jag fick feeling (9/10)
5. The Hives - The black and white album (9/10)
Alla fem kommer att gå in på årets 10 bästa album lista. Betänk då att Mando Diao, Christian Kjellvander, Jonas Game och Jay streck zäta har kvar att förgylla denna skivhöst. Yambaleeo!!
1. Radiohead - In rainbows (10/10)
2. Babyshambles - Shotters nation (9/10)
3. Kent - Tillbaka till samtiden (9/10)
4. Anna Järvinen - Jag fick feeling (9/10)
5. The Hives - The black and white album (9/10)
Alla fem kommer att gå in på årets 10 bästa album lista. Betänk då att Mando Diao, Christian Kjellvander, Jonas Game och Jay streck zäta har kvar att förgylla denna skivhöst. Yambaleeo!!
Kommentarer
Postat av: Anonym
har lyssnat på inledning av radiohead, besviken. och kent vet jag inte. singeln kändes överskattad. å babyshambles var inte alls kul mer än delivery. vad neggo jag låter? haha.
men jonas game är galet bra kan jag meddela!
Postat av: Anonym
wow, kul att jag hittat hit. precis som jag behövde musiktips. tack!
Postat av: Liberalmusik
Välkommen hit Anonym. Hoppas att du kan snappa upp nåt tips...
Postat av: Liberalmusik
Håller tyvärr inte med dig SMÅLAND, men du får vara här ändå... ;)
Trackback