Dagens låt 070626

image55

The Thrills - Midnight Choir


Det är lyckans dagar för mig nu. Mina sommarfavoriter The Thrills och Josh Rouse släpper båda skivor i juli och jag har lyckats få båda skivorna inom två dagar. Av det jag hört hittills känns Josh Rouse skiva Country mouse, city house som mest helgjuten, men då är inbördes lyssningsmöten endast 1-4 till Josh Rouses fördel. Igår var Josh Rouses Pilgrim dagens låt och idag får det bli Thrills Midnight Choir. Det låter som The Thrills helt enkelt. Och Thrills skiva heter Teenagers och konvulutet ser vi ovan. Vilken sommar vi får...

Andra bra låtar på dessa skivor är: Josh Rouse - Hollywood bassplayer och Thrills - Nothing changes around here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0